ТЕМА: "Іван
Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення
жанру балади. "Балада про соняшник" - поетичний роздум про суть
мистецтва, процес творчості. Символічний образ соняшника, сонця"
Теорія
літератури: балада
2. Перегляньте відеоурок з теми за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=DVRJ-2EN-IQ&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k
3. «Балада про соняшник»
прослухати поезію за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=m8v8tC5Ek6Q,
зробити паспорт твору
4. Одну з поезій (на вибір)
вивчити напам'ять;
5. Виконати тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9796765
ТЕМА: "Микола
Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Вселюдські, національні
мотиви крізь призму "інтимного самоствердження". Інтимна лірика
збірки "Цю жінку я люблю". "У синьому небі я висіяв
ліс" - поезія про "вічну", одну-єдину любов, яка перемагає
труднощі, долає час і простір"
1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 200-202), основне законспектувати;
2. Перегляньте
відеоурок з теми за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=gvKgDvGk8Oo&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k
3. Прослухати поезії за
покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=tfQ-wEgnRY0
https://www.youtube.com/watch?v=-tpY_FCcwLk&list=TLPQMjMwMzIwMjIaXvoGM4iE2w&index=1
зробити паспорт творів
4. Одну з поезій (на вибір)
вивчити напам'ять;
5. Письмово виконайте завдання
10 (1-5) (с. 202);
6. Виконати тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8285381
Теорія літератури: художня деталь
1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 203-206), основне законспектувати;
2. Перегляньте
відеоуроки з теми за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=w3l433DL5UI
https://www.youtube.com/watch?v=GwvOZIsF7ck&t=7s,
3. Записати в зошити і вивчити
напам'ять визначення "художня деталь";
4. Прочитати новелу "Три
зозулі з поклоном", або прослухати
за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=cgRcelvqnmA
підготуватись до її аналізу;
5. Знайдіть у новелі Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном» художні деталі;
випишіть їх у зошит; усно розкрийте значення кожної з них
6. Виконати тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2188866
ТЕМА: "Ліна
Костенко.Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність,
історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність)"
1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 209-211), основне законспектувати;
2. Переглянути відеоурок з теми за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=UcPq3UV_vSk&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k
3. Підготувати мультимедійну презентацію "Життєвий і творчий шлях Ліни
Костенко";
ТЕМА: "Ліна
Костенко. "Страшні слова, коли вони мовчать", "Хай буде легко.
Дотиком пера..." - ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть
мистецтва, його роль у суспільстві "
1. Опрацювати матеріал
підручника Українська література 11 клас (с. 211-212), основне законспектувати;
2. Одну з поезій (на вибір)
вивчити напам'ять;
3. Перегляньте відеоурок з теми за
https://www.youtube.com/watch?v=2lMew0RizEU&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=dH5x5J3Pv7s
4. Письмово виконайте завдання
(А. Б, В) зі с. 211-212.
ТЕМА: "Ліна
Костенко. "Недумано, негадано..." - інтимна лірика як спонука до
роздумів про суть кохання. Її сповідальність. "По сей день Посейдон
посідає свій трон...": мотив єднання людини зі світом рукотворної краси
(мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв'язок з
античною міфологією. Пошуки справжнього щастя. Здатність людини протистояти
дрібному й бачити величне"
1. Опрацювати матеріал
підручника Українська література 11 клас (с. 212-215), основне законспектувати;
2. Одну з поезій (на вибір)
вивчити напам'ять;
3. Перегляньте відеоурок з теми за
покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=vV29S9lKKYo
https://www.youtube.com/watch?v=eH8mWJilPrU
4. Письмово виконайте завдання
(А. Б, В) зі с. 215.
ТЕМА: "Історико-фольклорна
основа історичного роману у віршах
"Маруся
Чурай"
Теорія
літератури: роман у віршах
1. Опрацювати матеріал
підручника Українська література 11 клас (с. 215-220), основне законспектувати;
2. Переглянути відео з теми
уроку
https://www.youtube.com/watch?v=vXG9Y5ThM6I
https://www.youtube.com/watch?v=90EkOQ4GWLc
3. Прочитайте або прослухайте
аудіозапис роману "Маруся Чурай"
https://www.youtube.com/watch?v=8zZhi1RJRkA&t=1s
4. випишіть з тексту роману цитати, що характеризують Марусю Чурай,
Галю Вишняківну, Бобренчиху, Грицька Бобренка, Івана Іскру.
5. Виконайте тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7628145
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3295262
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5431475
ТЕМА: "Василь
Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний
огляд його життя й творчості (відчудження від світу, проблема вибору, стан
трагічної самотності й активованої дії, формування себе; атмосфера розтлінного
духу тоталітарної системи), Узагальнені образи крізь призму індивідуальної
долі"
Теорія
літератури: екзистенціалізм
1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 234-235), основне законспектувати;
2. Переглянути відео з теми
урокуза покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=F4_KwDqs2sE
3. Виписати в зошити і вивчити
напам'ять визначення поняття "екзистенціалізм".
4. Виконати тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1725590
ТЕМА: "Узагальнені
образи крізь призму індивідуальної долі.
Поезія Стуса - зразок "стоїчної" поезії у світовій ліриці
("Крізь сотні сумнівів я йду до тебе...", "Господи, гніву
пречистого..."). Станактивної позиції ліричного героя. Екзистенційна
(буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод.
Упевненість у власному виборі.
Приклад великої мужності й сили духу"
Теорія
літератури: екзистенційні ідеї в художньому творі
1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 236-238), основне законспектувати;
2. Переглянути відео з теми
уроку за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=_wBBmgZ-St8
https://www.youtube.com/watch?v=tprVyLcgbhk
3. Дати письмові відповіді на
питання 1-10 підручника (с. 237-238);
4. Одну з поезій В.Стуса вивчити напам'ять (на вибір).
ТЕМА: "Сучасна
українська література. Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ - на початку
ХХІ ст. З'ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної
літератури. Література елітарна, вишукана, високохдожня. Література масова,
популярна. Постмодернізм як одни із художніхнапрямів мистецтва 1990-х років,
його риси"
Теорія
літератури: постмодернізм; література елітарна, масова.
1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 239-240), основне законспектувати;
2. переглянути відео з теми уроку за
покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=GXQE_UUfNuU
3. Виписати в зошити і вивчити
напам'ять визначення поняття "постмодернізм" "література
масова", "література елітарна".
4. Виконати тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8110162
ТЕМА: "Поезія: І.Римарук
("Обнови"), Ю.Андрухович ("Астролог", "Пісня
мандрівного спудея"), О.Забужко ("Рядок з автобіографії",
"Читаючи історію"), Галина
Пагутяк «Потрапити в сад»
Теорія літератури:
постмодернізм; література елітарна, масова.
1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 241-243), основне законспектувати;
2. Переглянути відео з теми
уроку за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=A1nK4CztnsM
https://www.youtube.com/watch?v=mOXAu08ciNU
https://www.youtube.com/watch?v=tBN7Aq_SwbA
https://www.youtube.com/watch?v=vg9tOer5N64
зробити паспорт творів
3. Виконати письмово завдання
зі с.243.
Ігор Римарук. Обнови
Молодiй душе
радiй обновам —
лавровий вiнок стає терновим
стражники у мученики пруть
хрест не орден
хрест не одберуть
на крилатий герб у консулятi
задивились коники крилатi
а буланий змiй
а вороний —
де ви нинi
в упряжi якiй
мчить полями бричка макабрична
деренчить горлянка вiзника
i твоя
душе
зоря одвiчна
в небесах оновлених зника
Тема. Підсумковий урок
1. Підготувати
презентацію про творчість письменника, твори якого найбільше вразили
Немає коментарів:
Дописати коментар