Українська література 6 група (матеріал для навчання у період з 14.03.22р)

 

ТЕМА: "Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. "Балада про соняшник" - поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічний образ соняшника, сонця"

Теорія літератури: балада 

 1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 197-199), основне законспектувати 

2.  Перегляньте відеоурок з теми за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=DVRJ-2EN-IQ&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k

3. «Балада про соняшник» прослухати поезію за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=m8v8tC5Ek6Q, зробити паспорт твору

4Одну з поезій (на вибір) вивчити напам'ять;

5. Виконати тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9796765

 

ТЕМА: "Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Вселюдські, національні мотиви крізь призму "інтимного самоствердження". Інтимна лірика збірки  "Цю жінку я люблю". "У синьому небі я висіяв ліс" - поезія про "вічну", одну-єдину любов, яка перемагає труднощі, долає час і простір"

1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 200-202), основне законспектувати;

2.  Перегляньте відеоурок з теми за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=gvKgDvGk8Oo&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k

3. Прослухати поезії за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=tfQ-wEgnRY0

https://www.youtube.com/watch?v=-tpY_FCcwLk&list=TLPQMjMwMzIwMjIaXvoGM4iE2w&index=1

зробити паспорт творів

4Одну з поезій (на вибір) вивчити напам'ять;

5. Письмово виконайте завдання 10 (1-5) (с. 202);
6Виконати тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8285381

 

 ТЕМА: "Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість. "Три зозулі з поклоном". "Вічна" тема "любовного трикутника" в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищаєїї душу"

Теорія літератури: художня деталь 

1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 203-206), основне законспектувати;

2.  Перегляньте відеоуроки з теми за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=w3l433DL5UI

https://www.youtube.com/watch?v=GwvOZIsF7ck&t=7s,

3. Записати в зошити і вивчити напам'ять визначення "художня деталь";

4. Прочитати новелу "Три зозулі з поклоном", або  прослухати  за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=cgRcelvqnmA

підготуватись до її аналізу;
5. 
Знайдіть у новелі Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном» художні деталі; випишіть їх у зошит; усно розкрийте значення кожної з них

6. Виконати тести 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2188866

 

ТЕМА: "Ліна Костенко.Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність)"

1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 209-211), основне законспектувати;

2. Переглянути відеоурок з теми за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=UcPq3UV_vSk&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k

3. Підготувати мультимедійну презентацію "Життєвий і творчий шлях Ліни Костенко";

 

ТЕМА: "Ліна Костенко. "Страшні слова, коли вони мовчать", "Хай буде легко. Дотиком пера..." - ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві "


1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 211-212), основне законспектувати;

2. Одну з поезій (на вибір) вивчити напам'ять;
3.
Перегляньте відеоурок з теми за

https://www.youtube.com/watch?v=2lMew0RizEU&t=3s

https://www.youtube.com/watch?v=dH5x5J3Pv7s

4. Письмово виконайте завдання (А. Б, В) зі с. 211-212.

 

ТЕМА: "Ліна Костенко. "Недумано, негадано..." - інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. "По сей день Посейдон посідає свій трон...": мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв'язок з античною міфологією. Пошуки справжнього щастя. Здатність людини протистояти дрібному й бачити величне"


1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 212-215), основне законспектувати;

2. Одну з поезій (на вибір) вивчити напам'ять;
3.
Перегляньте відеоурок з теми за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=vV29S9lKKYo

https://www.youtube.com/watch?v=eH8mWJilPrU

4. Письмово виконайте завдання (А. Б, В) зі с. 215.

 

ТЕМА: "Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах 

"Маруся Чурай"

Теорія літератури: роман у віршах


1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 215-220), основне законспектувати;

2. Переглянути відео з теми уроку

https://www.youtube.com/watch?v=vXG9Y5ThM6I

https://www.youtube.com/watch?v=90EkOQ4GWLc

3. Прочитайте або прослухайте аудіозапис роману "Маруся Чурай"

https://www.youtube.com/watch?v=8zZhi1RJRkA&t=1s

4. випишіть з тексту роману цитати, що характеризують Марусю Чурай, Галю Вишняківну, Бобренчиху, Грицька Бобренка, Івана Іскру. 

5. Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7628145

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3295262

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5431475

 

ТЕМА: "Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя й творчості (відчудження від світу, проблема вибору, стан трагічної самотності й активованої дії, формування себе; атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи), Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі"

Теорія літератури: екзистенціалізм

1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 234-235), основне законспектувати;

2. Переглянути відео з теми урокуза покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=F4_KwDqs2sE

3. Виписати в зошити і вивчити напам'ять визначення поняття "екзистенціалізм".

4. Виконати тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1725590

 

ТЕМА: "Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. 
Поезія Стуса - зразок "стоїчної" поезії у світовій ліриці ("Крізь сотні сумнівів я йду до тебе...", "Господи, гніву пречистого..."). Станактивної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. 
Приклад великої мужності й сили духу"

Теорія літератури: екзистенційні ідеї в художньому творі

1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 236-238), основне законспектувати;

2. Переглянути відео з теми уроку за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=_wBBmgZ-St8

https://www.youtube.com/watch?v=tprVyLcgbhk

3. Дати письмові відповіді на питання 1-10 підручника (с. 237-238);
4.
Одну з поезій В.Стуса вивчити напам'ять (на вибір).

 

 

ТЕМА: "Сучасна українська література. Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ - на початку ХХІ ст. З'ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Література елітарна, вишукана, високохдожня. Література масова, популярна. Постмодернізм як одни із художніхнапрямів мистецтва 1990-х років, його риси"

Теорія літератури: постмодернізм; література елітарна, масова.

1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 239-240), основне законспектувати;

2. переглянути відео з теми уроку за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=GXQE_UUfNuU

3. Виписати в зошити і вивчити напам'ять визначення поняття "постмодернізм" "література масова", "література елітарна".

4. Виконати тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8110162

  

ТЕМА: "Поезія: І.Римарук ("Обнови"), Ю.Андрухович ("Астролог", "Пісня мандрівного спудея"), О.Забужко ("Рядок з автобіографії", "Читаючи історію"),  Галина Пагутяк «Потрапити в сад»

Теорія літератури: постмодернізм; література елітарна, масова.

1. Опрацювати матеріал підручника Українська література 11 клас (с. 241-243), основне законспектувати;

2. Переглянути відео з теми уроку за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=A1nK4CztnsM

https://www.youtube.com/watch?v=mOXAu08ciNU

https://www.youtube.com/watch?v=tBN7Aq_SwbA

https://www.youtube.com/watch?v=vg9tOer5N64

зробити паспорт творів

3. Виконати письмово завдання зі с.243.

Ігор Римарук. Обнови

Молодiй душе
радiй обновам —
лавровий вiнок стає терновим
стражники у мученики пруть
хрест не орден
хрест не одберуть
на крилатий герб у консулятi
задивились коники крилатi
а буланий змiй
а вороний —
де ви нинi
в упряжi якiй
мчить полями бричка макабрична
деренчить горлянка вiзника
i твоя
душе
зоря одвiчна
в небесах оновлених зника

  

Тема. Підсумковий урок

1.     Підготувати презентацію про творчість письменника,  твори якого найбільше вразили

Немає коментарів:

Дописати коментар