Українська література19 група

Виконані вправи надсилайте на адресу sinkevic532@gmail.com

 


Тема. Підсумковий урок за рік

1.     Українська література XX століття. «Розстріляне відродження» https://www.youtube.com/watch?v=4s8n53tSDDg&ab_channel=uchilka.in.ua

2.     Презентуйте твір, який найбільше сподобався і запам’ятався за курс літератури 2022-2023 навчального року

 


Урок 35

Тема. РЗМ (усно). Усний міні-твір. Висловлення власного ставлення до проблем збереження своїх коренів, небезпеки їхньої втрати; до високих загальнолюдських ідеалів

1.     Перегляньте відео урок Як створювати текст: тема, ідея, мета  за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=9f2bKHJOmls&t=3s&ab_channel=MONUKRAINE

2.     Створіть власне ставлення до проблем збереження своїх коренів, небезпеки їхньої втрати; до високих загальнолюдських ідеалів

3.     Створити   презентацію до твору який найбільше сподобався і запам’ятався за курс літератури 2022-2023 навчального року.


Урок 34

Тема. Урок позакласного читання Ю. Яновський «Шаланда вморі»

1.     Перегляньте відео урок Урок позакласного читання  Ю. Яновський «Шаланда вморі» за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ruDEGDZwe0w&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD , зробіть літературний паспорт

2.     Домашнє завдання: дайте характеристику головним героям твору



Урок 33

Тема. Контрольна робота  (тестові завдання). Вступ. «Розстріляне відродження». Літературний авангард. Поетичне самовираження. «Київські неокласики».

 Виконати тестові завдання  Вступ. «Розстріляне відродження». Літературний авангард. Поетичне самовираження. «Київські неокласики»за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3267572


Урок 32

Тема. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.

1.      Перегляньте відео урок Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=2GR-CCx-6HQ, зробіть конспект.

2.      Опрацюйте матеріал підручника стор.38-42

Українська література 11 кла

3.      Зробіть літературний паспорт творів та перевірте за покликанням https://dovidka.biz.ua/u-tepli-dni-zbyrannia-vynohradu-analiz/ («У теплі дні збирання винограду)

4.      Домашнє завдання: вивчити вірш напам’ять, виконати завдання 6

Українська література 11 кла

 


Урок 31

Тема.  «Київські неокласики». Творче кредо групи «київських неокласиків» , орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Різногранний творчий шлях Максима Рильського

1.     Перегляньте відео урок Творче кредо групи «київських неокласиків», орієнтація на традицію за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=jLy1SQs68Oo&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD,  зробіть конспект

2.     Перегляньте відео урок Різногранний творчий шлях Максима Рильського за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=XuU12sr5R70&t=133s&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD,   зробіть конспект

3.     Опрацюйте матеріал підручника Українська література 11 класстор 35-38

4.     Продовжте визначення  Неокласицизм – це

5.     Домашнє завдання  завдання 4 стор.38Українська література 11 клас



Урок 30

Тема. Виразне читання поезій Є. Плужника

1.     Виконайте тести за покликанням творчість Є. Плужника https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6065089

2.     Здобувачі освіти  виразно читають поезію Є. Плужника напам’ять


Урок 29

Тема. Євген Плужник, його творча біографія. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики: «Вчись  у природи творчого спокою…», «Ніч…. А човен-як срібний птах»

1.     Перегляньте відео урок Євген Плужник, його творча біографія за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=6hZWvR8tepk&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD, зробіть хронологічну таблицю творчої біографії письменника

2.     Перегляньте відео урок Сповідальність, ліричність, філософічність лірики: «Вчись  у природи творчого спокою…», «Ніч…. А човен-як срібний птах»  за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=JzDUPbYic60&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD, зробіть паспорт творів

3.     Перевірте виконану вами роботу  («Вчись  у природи творчого спокою…»,) https://dovidka.biz.ua/vchis-u-prirodi-tvorchogo-spokoyu-l-teraturniy-pasport/,  («Ніч…. А човен-як срібний птах»)    https://dovidka.biz.ua/nich-a-choven-iak-sribnyi-ptakh-pluzhnyk-analiz/ та оцініть свою роботу

4.     Домашнє завдання: вивчити одну з поезій напам’ять 



Урок 28

Тема. Виразне читання поезій П. Тичини (напам’ять)

1.     Виконайте тести за покликанням творчість П. Тичини https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3870530

2.     Здобувачі освіти  виразно читають поезію П. Тичини напам’ять


Урок 27

Тема. Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу в поезіях П. тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері..»

1.      Перегляньте навчальне відео Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу в поезіях П. тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері..», https://www.youtube.com/watch?v=1Yg9afc0TjY,  зробіть конспект

2.      Опрацюйте матеріал підручника Українська література 11 клас клас стор.25-27, доповніть свій конспект.

3.       Домашнє завдання. Складіть літературний паспорт до кожного вірша, вивчити вірш напам’ять (на вибір)

 


Урок 26

Тема. Феномен «кларетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональністт у поезіях Павла Тичини «Арфами, арфами…», «О панно Інно..», «Визнаєте, листя шелестить..»

1.      Перегляньте навчальне відео Феномен «кларетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональністт у поезіях Павла Тичини «Арфами, арфами…», «О панно Інно..», «Визнаєте, листя шелестить..», https://www.youtube.com/watch?v=wTHT3bTxcEQ,

 зробіть конспект

2.      Опрацюйте матеріал підручника Українська література 11 клас стор.19-24, доповніть свій конспект.

3. Домашнє завдання. Складіть літературний паспорт до кожного вірша


Урок 25

Тема. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета, трагізм його долі

1.      Перегляньте навчальне відео Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета, трагізм його долі, https://www.youtube.com/watch?v=Fq6X1X-UTh8, зробіть конспект

2.      Опрацюйте матеріал підручника Українська література 11 клас стор.16-18, доповніть свій конспект.

3.       Домашнє завдання. Перегляньте фільм «Я кличу тебе...» (реж. В. Вітер) і виконайте завдання.

- Кому П. Тичина присвятив вірш «Я кличу тебе...»?

- Розкажіть про жінок у житті П. Тичини.


Урок 24

Тема. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет М. Семенко – сміливий експериментатор

1.      Перегляньте навчальне відео Українська література ХХ століття як новий етап в історії національної культури. Поняття «Ростріляне відродження», https://www.youtube.com/watch?v=ymnHYrKcVtI, зробіть конспект

2.      Опрацюйте матеріал підручника Українська література 11 клас клас стор.10-14, доповніть свій конспект.

3.      Домашнє завдання Українська література 11 клас завдання 6 стор.14, проілюструйте одну з поезій (на вибір)



Урок 23

Тема. Вступ. «Ростріляне відродження». Українська література ХХ століття як новий етап в історії національної культури. Поняття «Ростріляне відродження».

1.      Перегляньте навчальне відео Українська література ХХ століття як новий етап в історії національної культури. Поняття «Ростріляне відродження» за покликанням, https://www.youtube.com/watch?v=T0k1I4UG8aAзробіть конспект

2.      Опрацюйте матеріал підручника Українська література 11 клас стор.3-9, доповніть свій конспект.

3.      Відвідайте Музей українського живопису  за https://museum.net.ua/ (віртуальна подорож)

4.      Домашнє завдання Українська література 11 клас завдання 5 стор.8

 


Урок 21-22

Тема Література рідного краю.

1.    Знайомство з творчістю Сергія Жадана https://www.google.com/search?q=%D0%97%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%BC%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE+%D0%B7+%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8E+%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D1%8F+%D0%96%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B0&rlz=1C1GGRV_enUA764UA764&sxsrf=ALiCzsaDwVHdD4amZ240-mWc1XA6l6wXPw:1669197387097&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=2ahUKEwj2isXqhMT7AhXQBxAIHVJAACQQ_AUoAXoECAMQAw&biw=1174&bih=564&dpr=1.5#fpstate=ive&vld=cid:e588e664,vid:qninECqDgOo

2.    Виразне читання поезій (текст можна знайти тут https://www.ukrlib.com.ua/books/author.php?id=358)



Урок 20

Тема Контрольна робота. Творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся

1.    Виконайте тести за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4224398

 


Урок 19

Тема. Драматичний етюд Олександра Олеся «По дорозі в Казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя

1.    Перегляньте навчальне відео Драматичний етюд Олександра Олеся «По дорозі в Казку» https://www.google.com/search?q=%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%B5%D1%82%D1%8E%D0%B4+%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0+%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%8F+%C2%AB%D0%9F%D0%BE+%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%96+%D0%B2+%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D1%83%C2%BB.&rlz=1C1GGRV_enUA764UA764&oq=%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%B5%D1%82%D1%8E%D0%B4+%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0+%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%8F+%C2%AB%D0%9F%D0%BE+%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%96+%D0%B2+%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D1%83%C2%BB.&aqs=chrome..69i57j0i22i30l2.2501j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:f6991f43,vid:mz2E-oF7zq4,  зробіть конспект 

2.     Ознайомтеся зі змістом твору за покликанням https://www.google.com/search?q=%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%B5%D1%82%D1%8E%D0%B4+%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0+%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%8F+%C2%AB%D0%9F%D0%BE+%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%96+%D0%B2+%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D1%83%C2%BB.&rlz=1C1GGRV_enUA764UA764&oq=%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%B5%D1%82%D1%8E%D0%B4+%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0+%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%8F+%C2%AB%D0%9F%D0%BE+%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%96+%D0%B2+%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D1%83%C2%BB.&aqs=chrome..69i57j0i22i30l2.2501j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:22853863,vid:p1OpFDdzi_E

3.     Зробіть паспорт твору

Автор –

Рік написання –

Вид лірики:

Жанр :

Тема:

Ідея:

Напрям –

Віршовий розмір –

Образи-символи твору

Художні засоби

Перевірте виконане завдання за покликанням https://dovidka.biz.ua/po-dorozi-v-kazku-analiz-problematyka/ 

4.    Домашнє завдання Повторити творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся

 



Урок 18

Тема. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів «О слово рідне! Орле скутий»

1.    Перегляньте навчальне відео «О слово рідне! Орле скутий» Олександра Олеся

https://www.youtube.com/watch?v=QXBLeDUeBjY&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD,  зробіть конспект

2.    Виразно прочитайте поезію та зробіть паспорт твору

Автор –

Рік написання –

Вид лірики:

Жанр :

Тема:

Ідея:

Напрям –

Віршовий розмір –

Римування –

Рима –

Образи-символи твору

Художні засоби

3.    Домашнє завдання. виразно читати напам’ять одну з поезій Олександра Олеся


Урок 17

Тема.  «Чари ночі» Олександра Олеся – перлина інтимної лірики. Мотив краси, кохання й молодості.

1.    Перегляньте навчальне відео «Чари ночі» Олександра Олеся

https://www.youtube.com/watch?v=P9aIAFwvIW4&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD, зробіть конспект

2.    Виразно прочитайте поезію та зробіть паспорт твору

Автор –

Рік написання –

Вид лірики:

Жанр :

Тема:

Ідея:

Напрям –

Віршовий розмір –

Римування –

Рима –

Образи-символи твору

Художні засоби

3.    Домашнє завдання. Виразно  читати поезію


Урок 16

Тема. Життя і творчість Олександра Олеся, світоглядні переконання митця. Неоромантичні й символістські тенденції у вірші «З журбою радість обнялись…»

1.    Перегляньте навчальне відео  за покликанням https://www.google.com/search?q=%D0%96%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F+%D1%96+%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C+%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0+%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%8F,+%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D1%96+%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%86%D1%8F.+%D0%9D%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96+%D0%B9+%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96+%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97+%D1%83+%D0%B2%D1%96%D1%80%D1%88%D1%96+%C2%AB%D0%97+%D0%B6%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE%D1%8E+%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C+%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D1%8F%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%8C%E2%80%A6%C2%BB&rlz=1C1GGRV_enUA764UA764&sxsrf=ALiCzsY0kTR1jRFssdtq_IjZSIjAxykalg:1669030220809&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=2ahUKEwjXybiLlr_7AhXCR_EDHdqZCpoQ_AUoBHoECAIQBg&biw=1174&bih=512&dpr=1.5#fpstate=ive&vld=cid:79c35781,vid:R4h-WYEtscg, зробіть конспект (хронолічну таблицю) життєпису письменника

2.    Виразно прочитайте поезію та зробіть паспорт твору

Автор –

Рік написання –

Вид лірики:

Жанр “З журбою радість обнялась”:

Тема:

Ідея:

Напрям –

Віршовий розмір –

Римування –

Рима –

Образи-символи твору “З журбою радість обнялась”:

Художні засоби

антитеза:

оксюморон

порівняння:

персоніфікація:

Особливість твору “З журбою радість обнялась”

Вірш побудований на контрастах. Автор використовує антитези

Для вірша характерний ліризм; чутливість та мелодійність; нестримне поривання до краси;

Глибоке відчуття й оригінальне переосмислення фольклору;

Відтворення в слові гами звуків і кольорів оточуючого світу.

3.             Домашнє завдання. Виразно читати вірш , підручник стор. 224-226


Урок 15

Тема. Виразне читання поезій Миколи Вороного

Здобувачі освіти  виразно читають поезію Миколи Вороного напам’ять

Урок 14

Тема. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії М. Вороного “Блакитна Панна”. Жіночий образ як сюжетний центр символістського твору “Інфанта”. Мотив самотності людини

·      1.   Перевірка домашнього завдання

         Дайте письмові відповіді на запитання.

1.      Микола Вороний народився ….

2.      Навчався …

3.      З університету був виключений за …

4.      Перша поезія мала назву …

5.      З 1897 р. до 1900 р. працює актором у трупах …

6.      У 1903 році поет одружився з …

7.      1917 р. у «Національному театрі» обіймав посаду ….

8.      Був звинувачений і арештований за …

9.      Був репресований у …

10.    Вороного стратили …

11.    Миколу Вороного було реабілітовано посмертно …

12.    Син Вороного – …  

·       2.  Перегляньте відеоурок за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=LEPcdF2zYfA

·        «Блакитна Панна»

Поезію «Блакитна панна» Микола Вороний написав у 1912 році. Вірш має яскраві тропи та витончену форму й передає два провідних мотиви: возвеличення краси природи та єдність природи з митцем. Блакитна Панна – це образ весни, яка тривожить душу ліричного героя.

1.    Виразно прочитайте поезію «Блакитна Панна» або перегляньте відеоролик за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=42tC8p-kQ2Y

Оформіть словник літературознавчих термінів (у зошиті).

-         Блавати – волошки; шовкова тканина блакитного кольору.

-   Арабеска – вид орнаменту з геометричних фігур, стилізованого листя, квітів і т. ін., який поширився в Європі під впливом арабського мистецтва; жанр інструментальної п’єси витонченого примхливого характеру.

-         Фреска – вид живопису; настінний розпис картини, нанесений водяними фарбами по свіжо нанесеній вологій штукатурці.

-  Гротеск –  (від фр. – смішний, незвичайний) – художній засіб, що грунтується на свідомому карикатурному спотворенні, порушенні форм і розмірів предметів, перебільшенні чи применшенні зображуваного, на поєднанні різких контрастів, сполученні реального з фантастичним, трагічного чи смішного з комічним. Гротеск – вищий ступінь комічного. Термін цей походить від знайдених у ХУІ ст. Італійським художником Рафаелем химерних настінних малюнків у римських підземних гротах.

 ·        5. Прослухайте поезію «Інфанта» М. Вороного

https://www.youtube.com/watch?v=XimdG8BKsi4 – «Інфанта»

Інфанта — дитина, принцеса в Іспанії та Португалії

·       6.  Заповніть літературний паспорт вірша,  визначивши

 Жанр

 Тема

 Основний мотив: 

 Художні засоби:

Неологізми  

 Порівняння 

Метафоричні епітети:    

Римування: 

Рими

Розмір:       

 Образи-символи:     

·      7.    Домашнє завдання: Читати та аналізувати поезію.   Поезію «Блакитна панна» вивчити напам’ять



Урок 13     

Тема. Життя і творчість Миколи Вороного, багатогранна діяльність поета. Творчість Вороного – перша декларація ідей і форм символізму.

1.       Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=-9Wb-51qQPw&ab_channel=MONUKRAINE, зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

2.     Домашнє завдання: виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7174552

 

Урок 12          

Тема. Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Конфлікт між буденним життям і високим пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії

1. Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=dmpprI0btms&ab_channel=MONUKRAINE,

 https://www.youtube.com/watch?v=73kcO0P0MHs&ab_channel=MONUKRAINE, зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

3.     Домашнє завдання: підготувати  виступ «Художні особливості драми-феєрії»

виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8061625

 

Урок 11         

Тема. Символічність образів Мавки й дядька Лева – уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килини – антиподи головній героїні Мавці в драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Симбіоз  духовності і прагматизму в образі Лукаша

1.     Перегляньте відео за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=zsB2sn-KJYQ&ab_channel=MONUKRAINE,

 зробіть конспект

2.      Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1756893

3.     Домашнє завдання: підготувати характеристики героїв

 

Урок 10        

Тема. Драма Лесі Українки «Лісова пісня», її фольклорно-міфологічна основа.

1.     Перегляньте відео за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=SRQS-FgxcS4&ab_channel=MONUKRAINE,

 зробіть конспект та зробіть паспорт твору

2.     Домашнє завдання:  прочитати твір, перегляньте  фільм https://www.youtube.com/watch?v=W2ttQkuegb8&ab_channel=%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

Урок 9           

Тема. Виразне читання  поезій Лесі Українки (напам’ять)

Здобувачі освіти читають поезії Лесі Українки напам’ять.


Урок 8                                 

Тема.  Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети у вірші Лесі Українки “Мріє, не зрадь”. Зображення повені людських почуттів у вірші “Стояла я і слухала весну...” 

1.                Перегляньте відеофільм

https://meet.google.com/bwy-nvtn-yyj вірш  Лесі Українки “Мріє, не зрадь”

https://www.youtube.com/watch?v=XRH9QhzJkxs – урок

 

2. Прочитати поезію, зробити ідейно-художній аналіз (Рід, жанр, вид лірики, тема, головна думка, художні засоби).

Леся Українка “Мріє не зрадь” – один з прикладів філософської лірики. У цій поезії лірична героїня твору переживає емоційний злет, що змушує на відверті зізнання.

Історія написання вірша “Мріє не зрадь

Цей вірш авторка написала у серпні 1905 року, коли перебувала у Грузії. У той час розгорталася революція в Російській імперії – потужні протести, повстання і страйки.

Мріє, не зрадь!..

Леся Українка

Мріє, не зрадь! Я так довго до тебе тужила,
Стільки безрадісних днів, стільки безсонних ночей.
А тепера я в тебе остатню надію вложила.
О, не згасни ти, світло безсонних очей!Мріє, не зрадь! Ти ж так довго лила свої чари
в серце жадібне моє, сповнилось серце ущерть,
вже ж тепера мене не одіб’ють від тебе примари,
не зляка ні страждання, ні горе, ні смерть.Я вже давно інших мрій відреклася для тебе.
Се ж я зрікаюсь не мрій, я вже зрікаюсь життя.
Вдарив час, я душею повстала сама проти себе,
і тепер вже немає мені вороття.

Тільки — життя за життя! Мріє, станься живою!
Слово, коли ти живе, статися тілом пора.
Хто моря переплив і спалив кораблі за собою,
той не вмре, не здобувши нового добра.

Мріє, колись ти літала орлом надо мною, —
дай мені крила свої, хочу їх мати сама,
хочу дихать вогнем, хочу жити твоєю весною,
а як прийдеться згинуть за теє — дарма!

З/VІІІ 1905

·        https://www.youtube.com/watch?v=8qi1JyXknn4&t=6s –  "Стояла я  і слухала весну"

2.                 Проаналізуй вірші і склади паспорт твору до кожного вірша за схемою:

·                   автор

·                   назва

·                   рід літератури

·                   жанр

·                   провідний мотив (основна тема, про що йдеться у вірші)

·                   ключові слова (слова, які допомагають розкрити зміст твору)

·                   художні засоби (епітети, метафори, порівняння, риторичні звертання, асонанс, алітерація, антоніми, інверсія, символ тощо). Виконуючи це завдання, повтори про художні засоби.

Д/з  Написати аналіз поезій, читати підручник с. 190 - 192



Урок 6

Тема. Життєвий  і творчий шлях Лесі Українки

1.    Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=i8XRAmsxvGw&ab_channel=MystetskyiArsenal,

2.    https://www.youtube.com/watch?v=m5CTLDKkva8&ab_channel=TamaraSkrypka, зробіть конспект

3.    Опрацюйте матеріал підручника   стор. 186-187

Урок 5

Тема. Образне слово поетичного модернізму. Альманах «З над хмар і з долин». Угрупування «Молода муза». «Нова» драма на межі століть.

1.    Перегляньте відео за покликанням https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-literature-10th-grade+2020/courseware/18b6d12123364b468c9440ebdeb811fc/3ea44a5ee42d46788be27dbb57b641c3/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-literature-10th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%408a6177a9d1524af0ad9682834b2f29ee, зробіть конспект

2.    Опрацювати матеріал підручника   стор 183-185

Урок 4

 Тема. Контрольна робота за творчістю Ольги Кобилянської, Василя Стефаника, Володимира Винниченка

1.    Виконати тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4864659

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8337248

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2215246

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6342093

 

Урок №2-3

Тема. Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту в новелі В. Винниченка “Момент” Образ панни – утілення ідеї вічної жіночності й краси в новелі В. Винниченка “Момент”. Імпресіонізм твору

1. Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Gq4EsX_QDPI&t=11s,  https://www.youtube.com/watch?v=C-xnYMwYMLIhttps://www.youtube.com/watch?v=zU5So6nV66I

2. Опрацюйте матеріал підручника Українська література стор. 180 -182

Домашнє завдання: зробити цитатну характеристику героїв новели


Урок №1

Тема. Життя і творчість Володимира Винниченка. Винниченко-художник

1. Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=oj-2yfSndgI, зробіть конспект

2. Опрацюйте матеріал підручника Українська література стор. 177-179


Немає коментарів:

Дописати коментар