Українська мова 19 група

 Виконані вправи надсилайте на адресу sinkevic532@gmail.com


Урок 33

Тема.  Підсумковий урок

 

1.              Перегляньте відео урок за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=dty-9_Qwdeg&ab_channel=%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%96%D0%B4%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96,

знайдіть теми, які ви хотіли б вивчити детальніше


Урок 35

Тема.  Складні випадки синтаксичного узгодження

1.    . Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=BQBk7EMgDGo&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD, виконайте запропоновані завдання

2.    Виконайте вправи 93, 94 (усно), 95, 96, 97Українська мова 11 клас

3.    Домашнє завдання: Українська мова 11 клас опрацювати теоретичний матеріал параграфа 13, впр.99



Урок 34

Тема. Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка

 1.    Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=X6Ag1pkPi-E&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD, виконайте запропоновані завдання

2.    Виконати вправи 87 (усно), 88, 89, 90Українська мова 11 клас

3.    Домашнє завдання:Українська мова 11 клас  опрацювати параграф12, впр. 91



Урок 33

Тема. Контрольна робота. Морфологічна норма. 

1.     Виконати тести за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9402277, https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9972028


Урок 32

Тема. Активні і пасивні дієприкметники.

1.      Виконайте вправу 82 (усно)Українська мова 11 клас

2.      Перегляньте відео урок Активні і пасивні дієприкметники за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=coqg3kn9E98, зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання.

3.      Виконайте вправи 83,84,85 скористайтеся теоретичним матеріалом підручника Українська мова 11 клас

4.      Домашнє завдання: параграф 11, вправа 86 Українська мова 11 клас


Урок 30

Тема. Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини.

1.     Виконайте вправу Українська мова 11 клас 72 (усно)

2.     Опрацюйте таблицю стор. 46,Українська мова 11 клас зробіть конспект

3.     Перегляньте відео урок Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=xdMKIRww9mg&t=3s&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD, доповніть матеріал  конспект та виконайте запропоновані завдання.

4.     Виконайте вправи Українська мова 11 клас 73, 74, 75

5.     Домашнє завдання: Українська мова 11 клас параграф 9, вправа77


Урок 30

Тема. Контрольне есе «Мандрівка до одного з семи чудес  України»

1.     Перегляньте відео «Сім рукотворних чудес України» за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=kDh6bdJpOGE&ab_channel=%D0%A1%D0%BD%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%B71%2B1, своє враження від віртуальної мандрівки висловіть у есе.

2.     Напишіть контрольне есе «Мандрівка до одного з семи чудес  України»

3.     Домашнє завдання: повторити форми дієслова


Урок 29

Тема. Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін.

1.     Виконайте тести Дієслово. Дієслівні форми за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8608126

2.     Перегляньте  навчальне відео Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін за покликання https://www.youtube.com/watch?v=ho6PyVW4-FM&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD,

 зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання.

3.     Виконайте завдання вправ 78(усно), 79, 80

4.     Домашнє завдання:  Українська мова 11 клас параграф 10, вправа 81

4.    


Урок 28

Тема. Дієслово. Дієслівні форми

1.      Виконайте вправу 57 (усно), опрацюйте таблицю.

2.      Перегляньте навчальне відео Дієслово. Дієслівні форми за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3E2X9dC4S3s, зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

3.      Виконайте вправи  58 (усно), 59,60

4.      Домашнє завдання:Українська мова 11 клас параграф 8, вправа 61


Урок 27

Тема. Числівник. Складні випадки узгодження і відмінювання числівника

1.      Виконайте вправу 38 (усно), опрацюйте таблицю.

2.      Перегляньте навчальне відео Числівник. Складні випадки узгодження і відмінювання числівника за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=crAYbW1AYDA, зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

3.      Виконайте вправи 39, 40, 42, 43, 45, 51, 52, 53

4.      Домашнє завдання:Українська мова 11 клас параграф 6-7, вправа 56


Урок 26

Тема. Прикметники, що перейшли в іменники

1.      Виконайте тести Прислівник. Ступені порівняння https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2561606

2.      Перегляньте навчальне відео Прикметники, що перейшли в іменники за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=2ThlOAaVD9o, зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

3.      Виконайте вправи 34, 35(усно), 36,37

4.      Домашнє завдання:Українська мова 11 клас параграф 5

 


Урок 25

Тема. Прислівник. Ступені порівняння

1.      Виконайте вправу 28 (усно), опрацюйте таблицю.

2.      Перегляньте навчальне відео Прислівник. Ступені порівняння за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=d-AD_IJka3Q, зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

3.      Виконайте вправи 29, 30, 31, 32

4.      Домашнє завдання:Українська мова 11 клас параграф 4, вправа 33



Урок 24

Тема. Контрольне есе «Що потрібно робити щоб здійснилася мрія»

1.      Опрацюйте запропонований варіант есе та вкажіть на помилки.

Що потрібно робити , щоб здійснилася мрія?

Мрія – це бажання людини , яке їй дуже хочеться здійснити. Мрії бувають різними , і кожен має свою. Одні мріють про щось звичайне та конкретне , інші – про фантастичне та нереальне. Хтось це робить глобально , а хтось покроково . Дехто має багато мрій , а хтось одну. Але всі вони обов’язково збудуться. То , що ж потрібно робити , щоб здійснилася мрія?

Я вважаю , що для того , щоб здійснити мрію , потрібно діяти. Перш за все , людина повинна налаштуватись на думку , що в неї все вийде. Потім слід розібрати свою мрію та зрозуміти , які ресурси потрібні для її здійснення. На мою думку , для досягнення більшості мрій потрібні кошти. Тому , якщо людина має мрію , але не може її здійснити через матеріальний стан , треба почати заощаджувати. Але кожен мріє по-різному , якщо ж мрія «маленька» і не потребує великих зусиль , то можна лише знайти час і дійти до мети. Є ще мрії , які не збуваються через страх. Наприклад , людина хоче стрибнути з парашутом чи полетіти в екзотичну країну , але боїться. Тут потрібно побороти власний страх і наважитись на цю подію. Я думаю , що на шляху до мрії , людина повинна розуміти , що її мрія залежить лише від неї. Як казав Пауло Коельйо : «Самі собою мрії дійсністю не стануть». І я з ним погоджуюсь.

Отже , мрії – це чудово , вони допомагають нам насолоджуватись життям.

2.      Напишіть контрольне есе на тему «Що потрібно робити щоб здійснилася мрія»

  


Урок 23

Тема. Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників дуже, вельми, занадто, мало, вкрай та ін., вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки

1.      Виконайте тести Ступені порівняння прикметників за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7111358

2.      Перегляньте навчальне відео  Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, https://www.youtube.com/watch?v=FIUI_b-_eiI, зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

3.      Виконайте вправи 24,25,26

4.      Домашнє завдання:Українська мова 11 клас параграф 3, вправа 27

 

Урок 22

Тема. Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників

1.      Перегляньте навчальне відео Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=CxEkCAqy8rU, зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

2.      Виконайте вправи 20(усно), 21, 22, 23

3.       Перегляньте навчальне декілька  5 правил для ЗНО за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=WLQfVU5wylo&t=15s, зробіть конспект

4.      Домашнє завдання:Українська мова 11 клас параграф 3


Урок 21

Тема. Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників

1.    Перегляньте  навчальне відео Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників за покликання https://www.youtube.com/watch?v=qGy39VPa7no&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD,  зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

2.    Виконайте завдання вправ 7, 8(усно), 9, 11

3.     Домашнє завдання Українська мова 11 клас параграф 2, вправа13


Урок 20

Тема.  Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість.

1.    Перегляньте  навчальне відео Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість за покликання https://www.youtube.com/watch?v=wRHyLZ6AQwo&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD,  зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

2.    Виконайте усно завдання вправ 1, 2, 3, 4, 5, 6

3.    Домашнє завдання Українська мова 11 клас параграф 1, вправа 6, прослухайте розповідь Олександра Авраменка https://www.youtube.com/watch?v=nRKEGvl8x7g&ab_channel=%D0%A3%D0%BA%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC


Урок 19

Тема. Дискусія та тему  «Гроші.  Навіщо збирати ?  Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?»

1.    Опрацюйте матеріали презентації Гроші в нашому житті.

2.    Що вразило? Можливо, чогось ви не знали? А чи схожі проблеми зі зберіганням і заощадженням грошей у суспільстві 18-19 століть, представленого у комедії «Сто тисяч» І. Карпенка-Карого та повісті «Гобсек» О. де Бальзака, і у сучасному нам світі? Для такої аналітичної роботи оберіть кожен цитату з творів «Сто тисяч» І. Карпенка-Карого [6] та «Гобсек» О. де Бальзака [11] і визначте, будь ласка, який це варіант зберігання грошей!

(ЦИТАТИ [4]

«Сто тисяч» І. Карпенка-Карого: «Заспокойтесь нащот грошей! От поїдемо на Боковеньку, там є гроші, там є сила грошей, вірте, що достанем. Мені само провідєніє указує цей путь... Примети які: скала, копил так і копил так, а посередині кам’яна фигура... не я буду...Які гроші?»; «Хотів поздравити його з пріобрєтєніем зємєлькі...»; «Грошей позичте, куме! Карбованців з сотню, до Семена»; «Ох земелько, свята земелько, Божа ти дочечко! Як радісно тебе загрібати докупи, в одні руки... Приобрітав би тебе без ліку»; «Ху! Слава богу, справився з ділами: совершив купчу, і земельки прибавилось»; [6]

«Гобсек» О. де Бальзака: «Лісові угіддя віконтеси»; «статок пані де Гранльє став давати близько шістдесяти тисяч франків річного прибутку»; «Гобсек – це людина-вексель»; «злиток металу в грудях (Гобсека)»; «Він сам стягав гроші по векселях»; «банкрутство фірми»; «Його багатство зберігалося, мабуть, у  банківських склепах»; «втрачене і знов набуте багатство»; «коли в нього в банку лежать мільйони, то в думці він може володіти всією землею»; «Якби ви прожили стільки, як я, то знали б, що з усіх земних благ є тільки одне, досить надійне, щоб людина прагнула його. Це є золото. В золоті втілено всі людські сили»; «діамант коштував добрих тисячу двісті франків»; «Золото — ось духовна суть усього теперішнього суспільства»; «Контора дає моєму патронові (власник, керівник) щороку двадцять тисяч франків прибутку»; «увесь статок пані де Ресто — землі, родинне майно і навіть особняк, у якому вона жила»; «Графиня гадала, що її чоловік переводить свій статок на гроші і що маленька пачка асигнацій, одержаних за нього, зберігається у сейфі десь у нотаріуса чи в банку»; «Гобсек здав у найми особняк графа»; «вкладати в підприємство власні гроші» [11]).

3.    Презентуйте власний шлях економічного розвитку!



 Урок 18

Тема.  Контрольна робота «Морфологічна норма. Практична риторика»

1.    Виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4205298

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4726798



Урок 17

Тема. Мистецтво відповідати на питання

1.    Виконайте інтерактивну вправу Правила ведення суперечки за покликанням https://learning.ua/mova/desiatyi-klas/pravyla-vedennia-superechky

2.    Перегляньте  навчальне відео Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на питання https://www.youtube.com/watch?v=8Guj36Gt5Rc&ab_channel=MarinaTokariuk,  зробіть конспект

3.    Виконайте усно вправи 692, 693, 695, 696

4.    Домашнє завдання параграф 66  вправа 699



Урок 15-16

Тема. Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Правила ведення           суперечки. Аргументи і докази. Полемічні прийоми

1.    Опрацюйте теоретичний матеріал презентації «Суперечка як вид комунікації», зробіть конспект

2.    Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=hiVAPMudWi8&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD, та доповніть свій конспект новинками, виконайте запропоновані завдання

3.     Виконайте усно вправи 650, 651, 661, 669, 677, 679, 683

4.     Домашнє завдання параграф 61-65, вправи 691

 

Урок 14 

Тема. Написання формального есе (есе дослідження) «Чи варто довіряти людям?»

1.     Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=oU263BX0fSk&ab_channel=%D0%86%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9F%D0%BE%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B0

2.     Написання формального есе (есе дослідження) «Чи варто довіряти людям?»

Урок 13           

Тема. Творення та відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові

1.       Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=P_6Hz3B_PMI&ab_channel=iLearn,

зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

2.     Виконайте вправи 619, 620 (усно), 622, 623 (усно)

3.     Домашнє завдання  параграф 58, виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1475588

Урок 12            

Тема. Особливості кличного відмінку

1.     Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=X6zQyFxytCI&ab_channel=iLearn,

зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

2.     Виконайте вправи 607, 609, 611, 612

3.     Домашнє завдання  параграф 57, виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7224990

 

Урок 11            

Тема. Словозміна іменників ІУ відміни

1.     Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=SR0YIsPQs74&ab_channel=MONUKRAINE,

зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

2.     Виконайте вправи 598, 600, 601

3.     Домашнє завдання  параграф 56

 

Урок 10    

Тема. Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку

1.     Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=WsTvZ3Nyr0s&ab_channel=MONUKRAINE

зробіть конспект та виконайте запропоновані завдання

2.     Виконайте вправи 586, 588, 590

3.     Домашнє завдання  параграф 55, вправа 594

Урок 9                                   

Тема. Паралельні закінчення  іменників чоловічого роду давального відмінка, іменників  знахідного відмінка;  місцевого відмінка однини і множини

·        Перегляньте відеоурок за посиланням, запишіть конспект.

https://www.youtube.com/watch?v=lC4GUWRWJQc

Іменники чоловічого роду ІІ відміни в давальному відмінку однини можуть мати закінчення -у, -ю і паралельні до них -ові, -еві, -єві: Борису й Борисові, Василю й Василеві, товаришу й товаришеві.

У формі давального відмінка однини іменники чоловічого роду, а також середнього роду із суфіксом -к- (малі істоти) мають паралельні закінчення - ові, -еві (-єві) або -у (-ю): синові — сину, коневі — коню, краєві — краю, Сергієві — Сергію, поросяткові — поросятку.

АЛЕ: коли в тексті трапляється поряд кілька іменників чоловічого роду у формі давального відмінка однини, то для уникнення одноманітних відмінкових закінчень треба спочатку вживати закінчення -ові, -еві (-єві), а потім — -у (-ю): Леонідові Миколайовичу Іваненку (не Леоніду Миколайовичу Іваненку й не Леонідові Миколайовичеві Іваненкові). Увага! Окремі українські слова залежно від значення можуть мати різне закінчення: не одержав листа й насипало жовтого листу; коло каменя росте береза й нема каменю на будову; книжка Івана Мороза й нема морозу; підійшов до телефонного апарата й органи державного апарату.

1.Вправа-конструювання. Спишіть словосполучення, поставивши слова в давальному відмінку однини. Використовуйте паралельні форми закінчень (де можливо) для урізноманітнення мови. Поставте наголос у виділених словах.

Син Дмитро, брат Андрій, кум Іван, акціонер Петренко, посередник Остапчук, отаман Сірко, агентство, маркетинг, осетер.

2. Морфологічне дослідження. Прочитайте речення, уживаючи іменники з дужок у потрібній формі. Випишіть лише те речення, у якому можливі паралельні форми. Виконайте синтаксичний розбір речення.

1.(Глянцю) не підвладна єдина монета – совість (В. Підпалий). 2. Дедал (Ікар) ладнав до тіла крила прекрасні з пір’їн орлиних… І диво – людина в небо злетіла, крилатий юнак у безмежність лине (В. Коротич).

3. Дослідження-обґрунтування. Прочитайте. Визначте відмінки іменників другої відміни, поясніть їхні закінчення. Усно назвіть слова, які у формі орудного відмінка множини можуть мати паралельні форми

1. Із панських прихвоснів-рабів ми людьми з прізвищами стали (Олександр Олесь). 2. Вітри видзвонюють крильми на зламі осені й зими (І. Складаний). 3. Ви чуєте пісню? То знов журавлі все небо ключами накрили (О. Лупій). 4. Чужі гріхи перед очима, а свої — за плечима (Народна творчість).

 4. Розподільний диктант з ключем. Поставте подані іменники у форму родового відмінка множини, запишіть у дві колонки відповідно до закінчень: 1) -ів, 2) нульове. Узбек, партизан, обличчя, школяр, громадянин, дно, слов'янин, солдат, болгарин, скроня, ананас, циган.

Увага! З других букв виписаних слів у кожному стовпчику має утворитися слово-ключ.

Домашнє завдання. Вправи 4, 7. 52-53 (теоретичний матеріал)

Д/з  Параграф 53,  (Українська мова, рівень стандарту, 10 клас, Н.Б. Голуб, В.І. Новосьолова), виконайте завдання

 Відредагуйте словосполучення, запишіть.

Директору Гнатюку Роману Григоровичу; приходити по вівторкам; кліпати очами; кілограм помідор; доброчесних громадянів; наших солдат, випасати конів, не побачити грузин, не помітити болгарів, крутити коліщатом, їздити по містам, по селам, кліпати очами, стенати плечами.

 

 


 Урок №8

Тема. Закінчення іменників ІІ відміни в родовому  відмінку. Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального відмінка

1.    Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Hg8_2Fma6kw&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD

 та виконайте  запропоновані завдання, зробіть конспект

2.    Виконайте вправи 562, 563, 574, 575

3.    Домашнє завдання: виконати вправу583 (усно), виконати тести

        https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3957054

  

 Урок №7

Тема. Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку

1.    Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=7qsAhWzzbAU&ab_channel=MONUKRAINE та виконайте  запропоновані завдання, зробіть конспект

2.    Виконайте вправи 548, 549, 550, 554

3.    Домашнє завдання: виконати вправу557 (усно), виконати тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6350932

 

Урок 6  

Тема. Іменники, що мають лише форму однини або множини

1.    Перегляньте відео за покликанням https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020/courseware/8ed685b53ff84588a88ab6d1f07f77b8/f830646c50464fe7a06c673f99074620/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-language-10th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%40d534f6dbc03e41e3a30d8af7a26bed2d та виконайте  запропоновані завдання, зробіть конспект

2.    2.  Виконайте вправи 540, 543, 544

3.    3. Домашнє завдання: виконати тести

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7373474

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7778025

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8376773

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1359105


 Урок 5

Тема. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх

1.    Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Q4vpKeWjg4I&ab_channel=MONUKRAINE та виконайте  запропоновані завдання, зробіть конспект

2.    2.   Виконайте вправи 537, 538, 539

3.  3. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника Українська мова 10 клас стор.151, 152

 Урок № 4

Тема. Іменники спільного і подвійного роду

1.    Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Hp-FQvTN3dc&ab_channel=MONUKRAINE та виконайте  запропоновані завдання, зробіть конспект

2.    Виконайте вправи 532, 533, 534, 535

3.    Домашнє завдання: виконати вправу 536

Урок №3

 Тема. Паралельні родові форми іменника

1. Перегляньте відео за покликання https://www.youtube.com/watch?v=okSYdhz9UH8, зробіть конспект

2. Опрацювати матеріал підручника Українська мова 10 клас параграф 51

3. Виконайте вправи  534, 536, 537

Урок №1-2

Тема. Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменників

1. Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=5pKqEONzOwQ, зробити конспект.

2. Опрацювати матеріал підручника Українська мова 10 клас параграф 49-50

3. Виконайте вправи 513, 514, 525, 527

Домашнє завдання:  виконати вправу 528, вивчити конспект

Немає коментарів:

Дописати коментар